chief procurement officer و کارهای آن در شرکت هاchief procurement officer چه وظایفی باید داشته باشد؟آموزش مدیر ارشد تدارکات شدنتجربه های خودتون در مدیر ارشد تدارکات بگیدراهکار های خودتون برای یک مدیر ارشد تدارکات خوب رو بگیدقابلیت های یک م
مدیر ارشد تدارکات (Chief procurement officer) از مدیران ارشد اجرایی یک شرکت بشمار میآید، که مسئولیت تأمین و خریداری تجهیزات، خدمات و کالاهای شرکت و هدایت تیم خرید را بر عهده دارد.
مدیریت تدارکات، یکی از فعالیتهای اصلی و ستادی هر شرکت یا سازمان میباشد و مدیری که در رأس آن قرار میگیرد، اغلب با تمامی بخشهای شرکت در ارتباط است، که در عمل، ارتباط شرکت، با تأمین کنندگان خارج از شرکت را برقرار میسازد. بطور خلاصه هدف اصلی هر مدیر تدارکات، تهیه به موقع کالا، تجهیزات و خدمات برای بخشهای مختلف و رفع نیاز آنها به منظور دستیابی به اهداف سازمانی میباشد.
فرایند کاری مدیر ارشد تدارکات راهبری تیم زیرمجموعه خود، برای ایجاد ارتباط با بخشهای مختلف شرکت، بمنظور آگاهی از نیازهای آنها به کالا، خدمات و تجهیزات میباشد، سپس با جستجوی وسیع در بازار و شناسایی تأمین کنندگان موجود، بهترین آنها از نظر قیمت و کیفیت محصولات را انتخاب میکند. در برخی سازمانها و شرکتهای بزرگ برای انتخاب تأمینکننده مورد نظر، مناقصه یا مزایده برپا میشود و مسئولیت پیگیری و اجرای کلیه امور، بر عهده مدیر ارشد تدارکات است.
درباره این سایت