chief procurement officer و کارهای آن در شرکت هاchief procurement officer چه وظایفی باید داشته باشد؟آموزش مدیر ارشد تدارکات شدنتجربه های خودتون در مدیر ارشد تدارکات بگیدراهکار های خودتون برای یک مدیر ارشد تدارکات خوب رو بگیدقابلیت های یک م

 

مدیر ارشد تدارکات (Chief procurement officer) از مدیران ارشد اجرایی یک شرکت بشمار می‌آید، که مسئولیت تأمین و خریداری تجهیزات، خدمات و کالاهای شرکت و هدایت تیم خرید را بر عهده دارد.

مدیریت تدارکات، یکی از فعالیت‌های اصلی و ستادی هر شرکت یا سازمان می‌باشد و مدیری که در رأس آن قرار می‌گیرد، اغلب با تمامی بخش‌های شرکت در ارتباط است، که در عمل، ارتباط شرکت، با تأمین کنندگان خارج از شرکت را برقرار می‌سازد. بطور خلاصه هدف اصلی هر مدیر تدارکات، تهیه به موقع کالا، تجهیزات و خدمات برای بخش‌های مختلف و رفع نیاز آن‌ها به منظور دستیابی به اهداف سازمانی می‌باشد.

فرایند کاری مدیر ارشد تدارکات راهبری تیم زیرمجموعه خود، برای ایجاد ارتباط با بخش‌های مختلف شرکت، بمنظور آگاهی از نیازهای آن‌ها به کالا، خدمات و تجهیزات می‌باشد، سپس با جستجوی وسیع در بازار و شناسایی تأمین کنندگان موجود، بهترین آن‌ها از نظر قیمت و کیفیت محصولات را انتخاب می‌کند. در برخی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای انتخاب تأمین‌کننده مورد نظر، مناقصه یا مزایده برپا می‌شود و مسئولیت پیگیری و اجرای کلیه امور، بر عهده مدیر ارشد تدارکات است.

 


لینک فارسی

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ارشد ,مدیر ,تدارکات ,شرکت ,بخش‌های ,ارتباط ,ارشد تدارکات ,مدیر ارشد ,procurement officer ,بخش‌های مختلف ,تأمین کنندگان ,chief procurement officer
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مركز مشاوره فردوس 52408898-طرف قراردادفولادمبارکه برنامه نویسی پیشرفته اندروید در گیم میکر استادیو 2 آرگانو سیما طب | تولیدکننده تجهیزات پزشکی تخت و یونیت [ بازگشتیم چون بازگشت همیشه بد نیست ] شرکت خرید و فروش فلزیاب جویندگان طلا طلسم صبي شرکت گاز های طبی و صنعتی اردستان آموزش مسائل جنسی کامل|اموزش جنسی زناشوئی